To «παιχνίδι» των Social Media

Μιας και είδαμε αρκετά γλυκόπικρα digital coffee shots, ας δούμε τα ωραία, δημιουργικά στοιχεία αυτού του τομέα, του digital marketing που θυμίζουν και λίγο παιχνίδι..

Τι μπορεί να μοιάζει, άραγε, με παιχνίδι στο digital marketing; Γενικά, όταν μπορείς η δουλειά να έχει fun κομμάτια σε κάνουν να απολαμβάνεις και εσύ περισσότερο ακόμα και τα πιο βαρετά tasks. Aν μπορούσαμε να πούμε ότι κάτι μοιάζει με παιχνίδι στο digital marketing λόγω της διασκέδασης, του interaction, των περίεργων emojis αυτό σίγουρα θα ήταν τα social media.

Τα social media, παιχνίδι του digital ninja.

Πέρα από το fun κομμάτι και το interactivity με τους χρήστες, η αλήθεια είναι ότι τα social media με εξαίρεση το LinkedIn βασίζονται σε real κατά τα αλλά στιγμές που το προϊον είμαστε όλοι εμείς, οι ίδιοι χρήστες που ποστάρουμε τον εαυτό μας, τους φίλους μας σε fun και ωραιοποιημένες στιγμές, που ανεβάζουμε χιουμοριστικά stories και memes και που και που ποστάρουμε και κανένα ψαγμένο quote…

Όλο, λοιπόν, αυτό το κομμάτι του interactivity και fun περιέχει και κάτι playable σε επίπεδο προσωπικού αλλά και εταιρικού λογαριασμού.

Το δύσκολο κομμάτι του digital marketing ninja είναι να αναδείξει μέσα από εταιρικά social media αυτό το fun που επιζητούν ανελλιπώς τα ίδια τα κοινωνικά δίκτυα και στην πραγματικότητα να παίξει αυτό το παιχνίδι των users που μεταφράζεται σε αναγνωρισιμότητα, απήχηση, επισκεψιμότητα στο website και τελικά σε πωλήσεις.

Ναι, καλά βλέπεις. Τα social media είναι fun και μοιάζουν με παιχνίδι αλλά στο τέλος αυτό που θες να καταφέρεις είναι να πουλήσεις…

Δες μερικά digital coffee shots για το social media game:

  1. Βρες το κοινό σου ( ηλικίες, φύλο, ενδιαφέροντα, περιοχή)- όσο περισσότερα στοιχεία ξέρεις τόσο καλύτερα στοχεύεις.
  2. Δημιούργησε τον κατάλληλο tone of voice όπως λέγεται, τον τρόπο δηλαδή που θέλει το κοινό σου όχι εσύ να του «μιλάς» μέσα από τα social media.
  3. Συνδύασε την επικοινωνία σου με τα αντίστοιχα designs (π.χ αν έχεις ένα eshop για organic προϊόντα χρησιμοποίησε πράσινο χρώμα και λευκές και γήινες αποχρώσεις)
  4. Μην ποστάρεις συνέχεια τα ωραία προϊόντα σου. Το κοινό σου θέλει κι άλλες πληροφορίες σχετικές με τη φιλοσοφία του brand ή της επιχείρησής σου, τους real ανθρώπους που δουλεύουν εκεί.
  5. Κάνε μία εναλλαγή προϊόντων και γενικών πληροφοριών. Προσοχή, αποφεύγουμε κομματικές απόψεις, ρατσιστικές και μη ανθρώπινες απόψεις.
  6. Μην χρησιμοποιείς την επικαιρότητα ιδίως την πολιτική μόνο για να τρολάρεις και να κερδίζεις κάποιο reach από τα hashtags. Δεν θα σου προσφέρει τίποτα σημαντικό, οι users σου και οι δυνητικοί πελάτες θα «φύγουν» στην πρώτη ευκαιρία.
  7. Όλα πρέπει να σχετίζονται με αυτά που αρέσουν στο target group σου. Για αυτό να είσαι προσεκτικός αγαπημένε digital ninja.
  8. Φτιάξε ένα πλάνο posts, ένα calendar με 1-2 posts ανά εβδομάδα για το Facebook και γύρω στα 5-6 για το Instagram.
  9. Κάθε social network έχει το δικό του παιχνίδι με τους δικούς του κανόνες. Μην ποστάρεις, λοιπόν, fun περιεχόμενο στο LinkedIn, μόνο αν αφορά κάποιες fun δράσεις για τους ανθρώπους στην εταιρεία που εργάζεσαι.

Μείνε tuned με τον αγαπημένο σου digital coffee μέχρι το επόμενο digital shot.

Αρέσει σε %d bloggers: