Η επιλογή του κατάλληλου digital marketing coffee mix

Τι μπορεί να είναι το κατάλληλο digital coffee mix;; Ας ξεκινήσουμε από το γνωστό παραλληλισμό με το αγαπημένο μας καθημερινό ρόφημα.

Για να μπορέσεις να απολαύσεις το αγαπημένο σου coffee καθημερινά, κάποιοι έχουν φροντίσει να επιλέξουν μία εύγεστη ποικίλια, προέλευση, το σωστό καβούρδισμα, το κατάλληλο μίγμα κόκκων καφέ και ένα σωρό άλλα πράγματα που μόνο όσοι έχουν κάνει τον καφέ επιστήμη τους γνωρίζουν.

Τι σχέση μπορεί να έχει το coffee mix με το digital coffee mix;;

Ποιο είναι το digital marketing coffee mix;

Στο χώρο του digital marketing, για να μπορέσεις να προωθήσεις την επιχείρησή σου ή το project σου ή το brand σου θα πρέπει να επιλέξεις το κατάλληλο digital coffee mix. Δες παρακάτω τι χρειάζεται να εντάξεις στο δικό σου μίγμα μάρκετινγκ ή digital marketing για να μπορέσεις να έχεις έναν επιτυχημένο «καφέ».

  1. Η βάση, ο καρπός του σωστού μίγματος είναι ο στόχος που έχεις θέσει. Αν ο στόχος είναι οι πωλήσεις θα ακολουθήσεις διαφορετικό μίγμα καναλιών και κυρίως digital καναλιών. Άρα, πρέπει να βρεις το στόχο, αρχικά.

Οι στόχοι δεν είναι πολλοί για αρχή. Για παράδειγμα, σε όλες τις νέες επιχειρήσεις, προϊόντα, websites, brands ο στόχος είναι η αναγνωρισιμότητα, δηλαδή να γίνουν γνωστά σε έναν αριθμό δυνητικών πελατών και έπειτα οι πωλήσεις.

2. Η προέλευση του καφέ για το digital marketing, για εμάς digital coffee θα μπορούσε να είναι η στόχευση. Δηλαδή, με απλά λόγια το κοινό που απευθύνεσαι και στο οποίο θέλεις να προωθήσεις την επιχείρησή σου.

Ως κοινό δεν θεωρούμε όλη την Ελλάδα, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-65+ χρονών. Αυτό δεν είναι κοινό. Το «θέλω να πουλάω σε όλους» τις περισσότερες φορές δεν ισχύει απλά δεν έχεις βρει ακόμη το σωστό κοινό που θες να πουλάς.

Αν για παράδειγμα έχεις ένα μικρό coffee shop στο κέντρο της Αθήνας, δεν έχει κανένα νόημα να επενδύσεις χρήματα σε digital διαφήμιση με στόχευση για όλη την Ελλάδα. Απλά θα «πετάξεις» τα χρήματά σου. Θα μπορούσες εδώ λοιπόν να στοχεύσεις στο κέντρο της Αθήνας ή το πολύ σε κάποιες κοντινές περιοχές δίπλα από το κέντρο σε ανθρώπους ηλικίας 18-44 που τους αρέσει ο καφές και συχνάζουν στο κέντρο. Δεν έχει νόημα να διαφημίσεις την επιχείρησή σου στα Βόρεια Προάστια μόνο για να έρθει κάποιος στο μαγαζί σου στο κέντρο της Αθήνας.

Αν επίσης διαθέτεις ένα eshop εκεί αλλάζουν πολύ τα πράγματα καθώς πρέπει να διαθέτεις σίγουρα μεγαλύτερο διαφημιστικό budget, το κοινό σου είναι πολύ πιο ευρύ και στοχεύει σε όλη την Ελλάδα ή και στο εξωτερικό.

3. Η επιλογή των σωστών κόκκων καφέ από διαφορετικές προελεύσεις για το digital marketing ή digital coffee είναι τα σωστά κανάλια που καλείσαι να επιλέξεις για να έχεις μία επιτυχημένη digital marketing στρατηγική. Τα κανάλια με απλά λόγια είναι όλα τα διαφημιστικά μέσα και εργαλεία που υπάρχουν διάθεσιμα. Τα social media είναι ένα κανάλι επικοινωνίας και διαφήμισης. Το email marketing είναι ένα άλλο κανάλι. Η διαφήμιση μέσω Google (google ads ) είναι ένα άλλο κανάλι. Η διαφήμιση στην τηλεόραση είναι ένα άλλο, αρκετά πιο ακριβό κανάλι. Το ραδιόφωνο, τα λιγοστά περιοδικά και εφημερίδες είναι ένα άλλο. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη, δηλαδή οι δράσεις πολλών εταιρειών να προσφέρουν σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που συχνά διαφημίζονται είναι και αυτό ένα κανάλι επικοινωνίας.

4. Ο συνδυασμός των παραπάνω για το κατάλληλο digital coffee mix, η digital marketing strategy εξαρτάται πάντα και από τα χρήματα που μπορείς και θες να επενδύσεις.

Άρα το κατάλληλο μίγμα καφέ έχει αρκετά κοινά με την κατάλληλη digital στρατηγική και χρειάζεται σίγουρα γνώση, σωστές επιλογές και χρήματα που θες να επενδύσεις.

Αρέσει σε %d bloggers: