To Meta-Face (του DigitalCoffee) book ή το Facebook έγινε Meta

Facebook: Tο βιβλίο του προσώπου ή των προσώπων,το γνωστό σε όλους και the one and only social medium ή social media platform ή social network.

Δεν έχει νόημα να μιλήσουμε για στατιστικά του Facebook, για το ότι είναι η 2η πλατφόρμα παγκοσμίως μετά το Google, 1η σε αριθμό ενεργών χρηστών στα social media κλπ. Στην πλειοψηφία των χωρών που επιτρέπεται το συγκεκριμένο μέσο είναι ευρέως πασίγνωστο. Στο facebook ανήκει, επίσης, το Instagram, το Messenger και το WhatsApp, όλες top πλατφόρμες για διαφορετικούς λόγους.

Η αλήθεια είναι ότι το προϊόν του Facebook, instagram κλπ και γενικότερα των social media είμαστε κυρίως εμείς και τα ίδια τα «faces» μας. Είμαστε, λοιπόν, ένα μέρος, ένας λογαριασμός, ένα προφίλ από τα εκατομμύρια faces που υπάρχουν σε αυτό το ψηφιακό book.

Χρησιμοποιείται, βέβαι, και από business faces και από personal faces. Τα business faces θα μπορούσαν να είναι οι επαγγελματικοί λογαριασμοί, τα γνωστά pages, στα οποία υπάρχουν διάφορες κατηγορίες όπως εστιατόρια ή brands, μη κερδοσκοπική οργάνωση ή μουσικό συγκρότημα, δημόσιο πρόσωπο, personal blog κ.α . Επίσης, πέρα από social network είναι και ένα ακόμη πολύ σημαντικό κανάλι διαφήμισης, αναπόσπαστο πλέον από κάθε digital marketing mix αλλά και marketing strategy. Είναι σπάνιο και συνήθως συναντάται σε μερικές περιπτώσεις B2B εταιρειών, κυρίως, να μην επενδύουν χρήματα από τo marketing budget τους στο Facebook.

Δες παρακάτω μερικά tips για τη χρήση του Facebook ως digital marketing ninja σαν digital coffee shots.

Για να μπορέσει να πετύχει η digital strategy που έχεις σκεφτεί ή εφαρμόσει θα πρέπει ο αλγόριθμος του facebook να μετράει και να καταγράφει συνεχώς reach, engagement, interactivity κ.α

Παρακάτω 7 digital coffee shots που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις το reach και το engagement της σελίδας ή του προφίλ σου ως digital marketing ninja.

7 Digital Coffee Shots για το facebook

  1. Όλες οι social media πλατφόρμες «μισούν» οι χρήστες τους να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα τους. Όσο περισσότερο χρόνο, δηλαδή, σκρολλάρεις και παραμένεις στo facebook, τόσο περισσότερο  ο αλγόριθμος του Facebook σου δείχνει «ενδιαφέρον» περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα που φαίνεται ότι έχεις στο Facebook. Οπότε, το 1ο shot είναι ότι πρέπει να «κρατάς» τους χρήστες- followers σου ενεργούς, να αλληλεπιδρούν δηλαδή με περιεχόμενο που ανεβάζεις αφού φυσικά τους ενδιαφέρει. Αυτό λέγεται engagement και interaction.
  2. Τα videos, τα memes, τα infographics, oι ερωτήσεις, τα polls θα σε βοήθησουν να αυξήσει το reach και το engagement της σελίδας σου.
  3. Πόσταρε αρκετά stories στο Facebook ώστε να εμφανίζεσαι στο newsfeed του χρήστη και να του υπενθυμίζεις τη σελίδα σου, ένα νέο προϊόν, ένα event, τους ανθρώπους της εταιρείας, μία ενέργεια επικοινωνίας κλπ.
  4. Ανέβασε inspirational και θετικό περιεχόμενο για τους χρήστες σου, για παράδειγμα live videos, live κληρώσεις, αρκετά Q&As, χρήσιμες πληροφορίες για τους χρήστες σε tips ή quotes.
  5. Απάντα στα σχόλια,στα μηνύματα των χρηστών και ενίσχυσε την αλληλεπίδραση μαζί τους, εκπροσωπώντας το brand και με φιλικό ύφος. Μιλάμε σαν άνθρωποι και όχι σαν robots.
  6. Εκπαίδευσε τους χρήστες για τα προϊόντα, την εταιρεία σου μέσα από ποιοτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο.
  7. Ανέβαζε περιεχόμενο, posts, συχνά και κυρίως τις ώρες που οι περισσότεροι χρήστες βρίσκονται στο facebook. Δες τα insights της facebook σελίδας σου. Για τις περισσότερες σελίδες/profiles οι βραδινές ώρες μεταξύ 21:00 – 23:00 είναι οι πιο δημοφιλείς.

Μείνε συντονισμένος/-η και για άλλα digital coffee shots σε ένα Μeta digital marketing στάδιο.

Αρέσει σε %d bloggers: